mapmapmap

Více o knize

Strategický management změn a znalostíČASTORÁL Zdeněk

vyd. Univerzita J. A. Komenského, výborný stav

Publikace zkušeného autora nabízí čtenářům strategický pohled na závažnou problematiku managementu změn a znalostního managementu. Jejich využitím může organizace získat zásadní a podstatná strategická aktiva. Publikace poskytuje věcný, logicky uspořádaný a komplexní pohled na tuto problematiku s východisky pro manažerskou praxi.Problematika změn je v managementu závažnou a klíčovou otázkou. Jsme součástí změn, aniž si to musíme vždy uvědomovat. Je na nás, jak se s nimi vyrovnáme. Totéž platí o managementu. Pro manažery nesmí být změna hrozbou, ale východiskem pro rozvoj nových příležitostí. Ten, kdo se chce naučit a zvládnout management a dokázat ho efektivně uplatňovat v praxi, musí vstoupit do svatyně základních pravidel managementu a skrytých tajemství umění.Čtenáři v knize ocení, že publikace je průvodcem, navigátorem a pomocníkem k osvojování si těch nejlepších teoretických a praktických poznatků pro zítřek, pro zítřek již dnes.
Rok vydání: 2010
 
 
Cena: 50  Kč s DPH
Parametry
Rok vydání:2010
Autor:ČASTORÁL Zdeněk
Umístění:na prodejně
 
 

Aktuálně

Novinky

Prohlédněte si naše
novinky za poslední
měsíc ...

Hledám knihu

Název knihy:
Autor:
Jiné informace o knize:
Váš e-mail:
Telefon:
Opište kód z obrázku:
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Mapa stránek: sitemap
Tvorba a pronájem eshopů BINARGON.cz