Univerzita Komenského, brož., nová
První část Kvalita ve službách cestovního ruchu komplexním způsobem mapuje důležitost kvality v cestovním ruchu, a to nejen na národní a regionální úrovni, ale i na úrovni mezinárodní. Vhodně je tato část publikace doplněna i o problematiku lázeňského cestovního ruchu, který je velmi významnou součástí cestovního ruchu České republiky.Druhá část Marketing a management v cestovním ruchu, měření vlivů cestovního ruchu v destinaci obsahuje kromě teoretického zázemí i šetření provedené v období ledna 2014, které bylo zaměřeno nejen na charakteristiky z hlediska cestovního ruchu, ale také na využívání a hodnocení marketingové komunikace právě v souvislosti s cestováním. 293,-cena v e-shopu 1-2 ks Vložit titul do košíku anotace Publikace "Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni" se věnuje velmi aktuálním tématům a je logicky rozdělena do čtyř základních částí. První část Kvalita ve službách cestovního ruchu komplexním způsobem mapuje důležitost kvality v cestovním ruchu, a to nejen na národní a regionální úrovni, ale i na úrovni mezinárodní. Vhodně je tato část publikace doplněna i o problematiku lázeňského cestovního ruchu, který je velmi významnou součástí cestovního ruchu České republiky. Druhá část Marketing a management v cestovním ruchu, měření vlivů cestovního ruchu v destinaci obsahuje kromě teoretického zázemí i šetření provedené v období ledna 2014, které bylo zaměřeno nejen na charakteristiky z hlediska cestovního ruchu, ale také na využívání a hodnocení marketingové komunikace právě v souvislosti s cestováním. Právní problematika ve vztahu k cestovnímu ruchu je logicky součástí třetí části publikace Cestovní ruch jako průřezové odvětví. Přestože jsou legislativní podmínky komplikovaným problémem a v současné době procházejí řadou změn, autoři se s tím velmi dobře vypořádali. Stejně tak je tato část publikace vhodně doplněna o problematiku bezpečnostní situace a zdůraznění zmírnění chudoby, která je důležitou otázkou pro mnoho rozvojových zemí v rámci subsaharské Afriky.
Více o knize
Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovniPAULOVČÁKOVÁ Lucie
Rok vydání:
2016
Cena: 155
Kč s DPH
Hlídací pes
Hlídací pes je automatický robot, který Vám umožní sledovat změny vybraného zboží v našem e-shopu, dle jednoduchého zadání podmínek. Přihlášený uživatel má k dispozici přehled všech hlídaných položek a může je rušit. Nepřihlášenému uživateli bude při splnění podmínek zaslán e-mail.
Aktuální cena produktu je 155.00 Kč Bez DPH
Aktuální cena produktu je 155.00 Kč Bez DPH
Parametry
Rok vydání: | 2016 |
Autor: | PAULOVČÁKOVÁ Lucie |
Hlavní kategorie
BELETRIESEXUALITA, SEX A EROTIKADĚJINY A SOUČASNOSTFILOZOFIE, IDEOLOGIE A NÁBOŽENSTVÍHUMORJAZYKYKNIHY PRO DĚTI A MLÁDEŽNAUČNÉ SLOVNÍKY A ENCYKLOPEDIEPŘÍRODA PSYCHOLOGIE A ZDRAVOVĚDA PRO KAŽDÉHO
DÍTĚ, VÝCHOVADOMÁCÍ NÁSILÍ, TÝRÁNÍ, ZNEUŽÍVÁNÍ, ŽENA V JINÝCH KULTURÁCHROZVOJ SCHOPNOSTÍ A OSOBNOSTIMEZILIDSKÉ VZTAHYMUŽ A ŽENAPRÁCE A PODNIKÁNÍŽIVOTNÍ STYLZDRAVÍ, PREVENCE, NEMOCISENIOŘI, STÁRNUTÍ
SPOLEČENSKÉ VĚDYSPORT A HOBBYTAJEMNÉ A EXOTICKÉ JEVY A NAUKYUDĚLEJ SI SÁMUMĚNÍ A KULTURAVĚDA A TECHNIKAUČEBNICEZEMĚPIS A CESTOVÁNÍEXILOVÁ LITERATURAOSTATNÍ