mapmapmap

Více o knize

Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni - PAULOVČÁKOVÁ Lucie

Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovniPAULOVČÁKOVÁ Lucie

Univerzita Komenského, brož., nová

První část Kvalita ve službách cestovního ruchu komplexním způsobem mapuje důležitost kvality v cestovním ruchu, a to nejen na národní a regionální úrovni, ale i na úrovni mezinárodní. Vhodně je tato část publikace doplněna i o problematiku lázeňského cestovního ruchu, který je velmi významnou součástí cestovního ruchu České republiky.Druhá část Marketing a management v cestovním ruchu, měření vlivů cestovního ruchu v destinaci obsahuje kromě teoretického zázemí i šetření provedené v období ledna 2014, které bylo zaměřeno nejen na charakteristiky z hlediska cestovního ruchu, ale také na využívání a hodnocení marketingové komunikace právě v souvislosti s cestováním.
Rok vydání: 2016
 
 
Cena: 155  Kč s DPH
Parametry
Rok vydání:2016
Autor:PAULOVČÁKOVÁ Lucie
 
 

Aktuálně

Novinky

Prohlédněte si naše
novinky za poslední
měsíc ...

Hledám knihu

Název knihy:
Autor:
Jiné informace o knize:
Váš e-mail:
Telefon:
Opište kód z obrázku:
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Mapa stránek: sitemap
Tvorba a pronájem eshopů BINARGON.cz