mapmapmap

Více o knize

Marketing. Přístup k marketingovému řízení - PAULOVČÁKOVÁ Lucie

Marketing. Přístup k marketingovému řízeníPAULOVČÁKOVÁ Lucie

vyd. Ujak, nová

Problematika marketingu je ve světě i v ČR široce akcentovaná a prezentovaná. Mezi nejznámější světové odborníky patří Philip Kotler, jehož objemné publikace v překladu vyšly v ČR. Z českých odborníků je to profesor Gustav Tomek, který nedávno obdržel titul Český marketér roku 2014. Publikace Marketing s podtitulem Přístup k marketingovému řízení nabízí vstup do problematiky marketingu, ukazuje jeho provázanost s managementem v organizaci a význam marketingového výzkumu. Marketingovým řízením se zabývá z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a analýzu spotřebních trhů. Publikace provází cíleným marketingem zahrnujícím segmentaci, targeting a positioning, pozornost je věnována značce a její hodnotě. Pojednává jednotlivé nástroje marketingového mixu s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a nové trendy v ní. Závěrečná část zahrnuje implementaci marketingu a jeho kontrolu, nastíněny jsou trendy v přístupu k marketingovému řízení a příležitosti pro jeho budoucnost. Marketing je v publikaci rozebírán z taktického i strategického hlediska, obsahuje moderní a aktuální poznatky včetně řady příkladů a užitečných kontrolních seznamů.
Rok vydání: 2015
 
 
Cena: 190  Kč s DPH
Parametry
Rok vydání:2015
Autor:PAULOVČÁKOVÁ Lucie
 
 

Aktuálně

Novinky

Prohlédněte si naše
novinky za poslední
měsíc ...

Hledám knihu

Název knihy:
Autor:
Jiné informace o knize:
Váš e-mail:
Telefon:
Opište kód z obrázku:
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Mapa stránek: sitemap
Eshopy a webové stránky od BINARGON.cz